Tatlım ben de her gün evdeyim, pazar günleri 2 saat falan hava almaya çıkıyorum. Evde annem benimle kalıyor. Bütün gün annem ve ben oturuyoruz. Akşamları eşim geliyor. O da yorgun oluyor zaten ne yapabiliriz ki. Ama çok şükür bir sağlık probleminiz yok. Bu da bana en büyük teselli. Ben çalışan bir kadındım ama şimdi gebelikten dolayı raporluyum. Senelerce çalışmış bir insan olarak her gün evde olmak nasıl kötü bir psikolojiymiş ilk kez yaşıyorum. Ama çok şükür. Evlat sahibi olacağım inşallah yıllar sonra. O yüzden hiiiiiiic kafamı takmiyorum. Oyalanıyorum iste bir şekilde. Sen de öyle yap. Bir şeyi kafaya çok taktığımız zaman ordan çıkamıyoruz. Oyalanacak bir şeyler bulmak gerek.