Merhaba Hanımlar. İlk gebeliğim 36. Haftadayız. Geç gün ilk defa Nst’ye bağlandım. Doktor iyi olduğunu söyledi. Yalnız evde incelerken farkettim 3cm/min yazıyor. Yani dakikada 3 cm denmiş ama bu ne için anlayamadım. Internetten başka annelerin Nst kağıtlarına baktım kimisinde 1cm kimisin de 2 vs de yazıyor. Sizin var mı bilginiz. Bu neyin santimetresidir?