Kesinlikle spinal olmalısın. Ben oldum ve hersey mükemmeldi. Genel olman riskli bence. Ve anın tadını çıkar. Düşünsene bebeğinin ilk ağlamasını duyacaksın ilk dokunmasını hissedeceksin hemen anında göz göze geleceksin. Genelde öyle bi şansın yok ki. Hem bi kaç saat sonra ayakta olacaksın ins canım.