Ozge343 33 haftalık oldum belim çok ağrıyor kopacak gibi ne ayakta durabiliyorum ne oturabiliyorum nede yatabiliyorum çok kötüyüm😖 belimi tornavidayla oyuyolar sanki. Normal midir bu durum ? Biraz olsun geçmesi için ne yapabilirim ??
Melistr Ozge343 bende 38+1 deyim 37 haftadan beri şiddetli belim ağrıyor doktoruma da sordum buna yapacak bir şey yok dedi doğum yaklaştıkça ağrı artacak dedi. Duş alabilirsin ılık suyu beline tutarsan rahatlatır bir de ben pilates topunda hafif hareketler yapınca rahatlıyorum
Ozge343 Melistr Benimki baya erken başlamiş ozaman ya bide ilk gebeliğim çok kötüyüm vallahi napcagmi sasirdim ağrıdan kıvranıyorum