Kızlar merhaba öncelikle fazla enfeksiyondan dolayı 35 haftalık doğum yapan varmı? Doktorum izne çıkmıs başka hastabeye gittim ağrıdan dolayı idrar yollarında enfeksiyon var enfeksiyondan dolayı 36. Haftanda doğuma alabiliriz dedi varmı başına böyle bişey gelen acaba? Ilac kullandım haftaya gel dedi gittim geçmemişdi enfeksiyon hala var dedi bundan dolayımı doğum istedi acaba