Damla6606 Nisakaplan23 ben varım canımm bel agrım var bebegim oldugundan beri aşagıda oldugu için agrı yapıyo kasıklarıma kasılmalarım cogaldı uyku problemide caBası
cinderella Nisakaplan23 bende 33 haftalığım çok zor geçiyor geceleri sağa dönsem olmuoyr sola dönsem olmuyor valla bide artık fazla iş yapamıyorum hemen belim ağıyor 😄 ve daha dönmemiş oğluşum yoruyo beni şimdiden 😂
zeynopd Mide yanması fena. Karnım bu ara yükseldi gibi. Çarpıp duruyorum bi yerlere ayarlamıyorum mesafeyi 😂
Nisakaplan23 Benimde gece bel ağrısı bacak ağrısı kas ağrısı karnimin alti ağrıyor ayak şişmesi kramp oluyor bazen mide yanmasi uyumsuzluk yüz defa lavaboya git oraya dön buraya dön çok zor ya