Sema_hysz Merkem34 34+5 30 da ilk ntsm oldu 15 inde bekleniyor doğum uygulamaya göre fakat ekimin sonu sezeyan olucam🥰
duygu0693 Merkem34 33+2′yiz 25 kasım görünüyor doğum 1 hafta erken veya geç olabilir dedi nst bağlamaya gerek görmedi 36.haftada bağlarız dedi 🤷♀️
Smrzen Merkem34 10 kasım doğum görünüyor 34 haftalıkken 2500 kilo 45 cm 34 haftalıkken nstye girdim şuan 35+1 iz
Cnsymn Merkem34 valla ben 32+2 deyim Kasım sonu Aralık başı dendi. Nst ye girmedim hiç ayın 20 sinde randevum 34 olucaz o zaman belki sokar bilmiyorum 🙈 ilk gebelik hiç bir fikrim yok açıkçası
Bskakntl 33+1 deyim canım ilk nst 31. Haftamda girdim kasım 25 görünüyor doğumum tabi bebeciğim nemzaman gelir onu bilemem🥰
Merkem34 Bskakntl neye göre nst bağlıyor ben 33+4 oldum bugün gittim doktora nst bağlamadı bi normal ultrasona baktı başka bişe yapmadı
Sngl2707 34+2 haftalık bebeğim 38 de sezaryen olucam çünkü yüksek tansiyonum var.2500 kg 42 cm.nst 36 da gircem.