dnzm1 Arkadaslar merhaba yumurtlama ve catlama 30 eylülde oldu değerlendirdik o günden beri kasık ağrım gecmedi gebelik olabilşr mi dayanamadım bugğn test yaptım t çizgisi yamuk cıktı bu ne demek😧
muge1661 dnzm1 test bozuk olabilir tekrar edin mutlaka testi canım, kasık ağrısı bazen gebelik habercisi olabiliyor 🤍
FusunF dnzm1 bende kasık agrısı değilde kasıgım da ara ara Batma oluyordu gebelik belirtisi olarak en iyisi kan testi yaptırın kesin sonuc
dnzm1 muge1661 inşAllah vardır hayırlısıysa istiyorum pcos var üç yıldır korunmuyoruz bakalım bir oğlum var o da tedaviyi bırakınca oldu oğluma kardeş istiyoruz nasipse😌
dnzm1 FusunF bende de hem ağrı hem batma aniden kalkınca oluyo ama bilmiyorum belirti mi arıyorum kendimde diyorum bi yumurtlayalı 9 gün oldu hemen cıkarmı