Gulsen54 AryaElif 30+4 haftalık olduk biz de daha yeni başlamıştım ama çok birşey kalmadı çok şükür bu ay kendim için lazım olanları alıp hastane çantasını hazırlayacam İnşallah benim hazırlanmam 33 34 haftayı bulur sanırım
yildizz13 AryaElif ben 29+6 yim, 🥰 az kaldı şükür tüm alışverişi herseyi bitirdim bir bebek bezi ve ıslak mendiller kaldı 🥰 çamaşırlarını yıkadım odasını düzenledim şükür artık rahat bekliyorum 🤩 Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah
AryaElif yildizz13 amiiinn Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ben de başladım yavaş yavaş ay sonuna doğru odası gelsiin miss gibi yerleştireceğim hepsini💞💞
yildizz13 AryaElif Amin inşallah canım 🙏 ayy odası gelince yıkayıp utuleyip yerleştirince bide mis gibi koku ay harika bir duygu oluyor ya ben gidip gelip bakıyorum 🥰
yildizz13 AryaElif ayy doğrudur canım inşallah hayırlısıyla gelir de güzel güzel yıkayıp yerleştirirsin. Her şey ayrı bir heves hersey daha da güzel ya 🥰