Melos bende bir haftadır öyleyim cnm 39+2 yim hatta bazen sancı sanıyorum böyle belden giriyo karnıma yayiliyo ama yalancı sanci 😣 insallah senin doğum sancisidir . Insallah en kısa zamanda doğuralım yaa sezeryan korkusundan uykularım haram oldu resmen