bsrademrkn_ kan değerlerine göre öyle diyorlar bana da aynısını dediler. Ki burda forumda çok kişiyle konuştum bu aralar çok kişiye risk var diyorlar. Öncelikle içinizi ferah tutun. Su an biliyorum içiniz hiç rahat değil düşünüp duruyorsunuz sizin yaşadıklarınızı inanin bende yaşadım. Benim tavsiyem öncelikle çok iyi bir perinatologa gidip detayli ultrason yaptırin ona göre karar verin. Ama aldırmak gibi bir düşünceniz olursa nifty bile beklemeden direkt amniyosentez yaptırın en doğru sonucu o verir. 2li 3lu gibi testlerin doğruluk oranı çok düşük. Hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum, sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah 🤲🤲