Merhaba herkese yaklaşık üç hafta önce covid geçirdim son iki gündür yine aynı belirtilerm var doktora gittim hemen antibiyotik falan verdi bir hafta sonra geçmezse tekrar test yaptır dedi .Böyle bir durum yaşayan var mı psikolojik olarak covidi çok ağır atlatmadım ama şuan bakıma ihtiyacım var ve psikolojim çok bozuk burnum tıkalı nefes alamıyorum doktorun yazdığı burun spreyini kadın doğum doktorum kullanmasan iyi olur dedi perişan haldeyim