Gzmm14 Kızlar uzuuun bir süreyi geride bıraktık. Doktorum şekerden dolayı çok bekletmemeyi, 37+4 de almayı istediğini söyledi. Allah izin verirse 9 Ekim de yani yarın bebeğime kavuşacağım. Sizlerden bol bol dua istiyorum 🙏🏻🌸
Hlyarsln Gzmm14 Saglıcakla al cnm bebişini kucagına inşallh sezeryan sonrası bol bol yuruyus yap ve bol sıvı al cnm🎉
Tugcetugce42 Gzmm14 korkun var mı canım varsa diye dedim Allah’a sığın canım korkma bende sezeryan oldum ilk bir hafta sonrası kolay herkesin ameliyatı fark eder illaki tabiki ama korkma bebeğine kavuşacağına odaklan 🙏🙏☺️
Delicesareti Gzmm14 canım bendede şeker var ama sezeryan olursam 39 da alacağını söyledi doktorum senin şeker ölçümlerin nasıl peki çok mu yüksek o yüzden mi erken alıyo
minikkuzununannesi12 Gzmm14 canım bende yarın 37+4 üm ve benim de yarın sezeryanım var.covid geçirdiğim için suyum çok azalmış doktor almamız lazım dedi.inşallah yarın sağlıklıca kucağımıza alırız bebekklerimizi:)
Gzmm14 Tugcetugce42 Korku değil de aslında heyecan çok fazla. Yaşamadığımı bir duygu olunca beni neler bekliyor onu merak ediyorum. Allahın izniyle sağlıcakla 🙏🏻🌸
Gzmm14 Delicesareti Aslında benim bir haftaya kadar çok yüksek değildi. Son bir haftadır sadece tokluk değerlerim 140-150 arasında oldu. Salı günü gittiğimde bebeğin suyuna kadar herşey normalken, bugün gittiğimde suyunun fazlalaştığını ve riske atmak istemediğini söyledi. Sizlerde sağlıcakla kavuşun 🌸🌸
Gzmm14 minikkuzununannesi12 Ayy ne güzel aynı duyguları paylaşmak. İnşallah sağlıcakla alırız 🌸🌸 Benim de salı günden bu yana suyumun fazlalaştığını ve riske atmak istemediğini söyledi doktorum ☺️
SareBetul minikkuzununannesi12 Allah sağlıkla imanla kucağınıza almayı nasip etsin.. aşılı mıydınız rica etsem sorsam size :) aşılı iseniz hangisi idi?
Delicesareti Gzmm14 bende 140 150 görüyorum ama şu an bebeğin kilosu ve suyu normal gidiyo demek ki sizin suyunuz fazla olduğu için erken alıyo doktor şimdi anladım Rabbim sağlıkla kavuşturmayı nasip etsin inşAllah🤲
Gzmm14 badeilemerve Valla mini minnoş yanımda şu anda uyıyor. Sabah 11.48 de dünyaya gözlerini açtı. Allahım bu duyguyu herkese yaşatsın. Rabbim dileyen, isteyen herkese nasip etsin🙏🏻🌸
Gbaslanbay Gzmm14 bende yarınsabah doğuma giricem allahın izniyle bebeğimi çok merak ettiğim için heyecandan uyuyamıyorum tabiki korkuda var