Dün kontrole diye gittim sıvı azalmasından acil sezeryana alındım. 38+5 günlüktü bebeğim. Burada okuduğum sezeryan hikayeleri gibi korkunç değildi. Yemin ederim o kadar güzel geçtiki doğumum. 18.10 da doğuma alındım 18:50 de kızımı doğurdum. Evet yarım baygındım çekiştirmeleri vs hissettim ama en önemlisi hastanenin ameliyat ekibi. Benim ekibim mükemmel ötesiydi. Güle eğlene müzik dinleyerek doğum yaptım kuzum çıkınca ağladık 😂 dikişlerim oldu birtek mideme bastıklarından kustum birkaç kez midem agrıdı söyleyince hemen iğne yaptılar dikişim bitikten sonra direk odaya aldılar kızımı yanıma getirdiler 3 saat sonra üzerimi giydirip ilk yürüyüşümü yaptım hiç zor değildi klasik olacak ama inanırsanız başarırsınız 😂 veeee müthiş son sabah 9 da evime geldim şimdi kuzum yanımda uyuyor emmekten göğüslerim çatladı sürekli emmek istiyor çünki 🥰 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏