Sema99 TubaSerinkaya ben yaptırdım bnm ki kordon kanı haftam ilerdeydi o yüzden kordon kanı aldılar çok şükür tertemiz çıktı sağlıklı şimdi 37 günlük sağlıklı bi kızım var çünkü yanılma payı oluyor
Melike464860 TubaSerinkayaonlarda temiz çıkmıştı. Benim bebegimin vücudu sıvı toplamisti o yüzden yaptrmistim
sudamlasi TubaSerinkaya ben de amniyosentez yaptırdım iki gün önce sonuç aldım hamdolsun tertemiz çıktı🙏🏻