Ayse650 4 aylık hamileyim,İki gün önce acile gittim antibiyotik yazdı fakat ben kullanmak istemiyorum doğal şeyler deniyorum fakat öksürüğüm kötü önerebileceğiniz birşeyler var mı😢
melekkizim_00 Ayse650 canım bal bir çay kaşığı zencefil bir çay kaşığı karabiber yarım limon sık karıştır ve ye üstüne su içme bir süre gerçekten yumuşatıyor
Nzr06 Ayse650 geçmiş olsun canımm bende dünden beri hastandyö 5 aylık hamileym idrar yolu enfeksiyonu çıktı biraz enfexia diye antibiyotik verdi 500 mg zararı olurmuki acildwki doktor zararı olmaz dedi ama
Burcaak Eğer iltihabi bi durum varsa kesinlikle antibiyotiği içmelisin ben 2 kutu bitirdim biri iltihap diğer kutu diş çekimi sonrası çok şükür bi semptom yaratmadı iltihap daha zararlı bebişe