NlnClgn Hamileliği ilerleyen ve alışveriş yapan annelerimiz, daha önce hamilelik tecrübesi olan annelerimiz, bebişinize kaçar adet kısa kollu uzun kollu sıfır kollu zıbın ve tulum aldınız ya da alacaksınız ? İdeali nedir 😊
teletabi NlnClgn ben kısa kollu olarak 3 tane almıştım. Sıfır kol 6 tane almıştım uzun kollu iki tane almıştım zıbın olarak. Tulum 2 tane almıştım. Alt üst takım çoktu patikli ve patiksiz olarak. Neden derseniz ilk zamanlar kusmasıydı çişi çıkmasıydı altını değiştirirken üstüne başına işemesiydi derken biri kuruyana kadar diğerlerinden giydiriyordum. Yıkanması kuruması uzun sürünce fazla olması iyi olmuştu benim için
bahtnurr1 NlnClgn kış bebeği olacağı içim hep uzun kol aldım ben , yenidoğan 6 , 0-3 ay 8 taneydi galiba