Isra38 Dikkat ediyoruzda korunma seklimiz yok ..anladiniz geri cekilme uyguluyor..3 ay once olu dogum yaptim… test yapiyom cikmiyor 9 gun gecikmem var …hamile olabilirmiyim ??teste cikmiyor kac kez yaptim ama ??
Pelin-1 Isra38 hormonal olabilir canim kaybin icin uzuldum basin sagolsun rabbim bidaha yaşatmasin🤲 eger gecikmen uzarsa bi doktora gidebilirsin horminlarina bakar belki
Bsrahb Isra38 geri çekilerek korunmadan ve içime hiç boşalmadığı halde hamile kalmıştım geri çekilmenin bir korunma yöntemi olmadığını anlamıştım o zaman
Bsrahb Msl_ege eşimde bende şok olmuştuk yeni evliydik tabi böyle ihtimallerin olacağını düşünmüyorduk 😂bize sürpriz olmuştu ama sonra o gebeliğim kalp atışı olmadığı için sonlanmıştı sonra acaba tam olmadı için mi böyle oldu demiştik
Bsrahb Isra38 olma şansınız var biz korunuyoruz sanarken Adetim geçti ben stres yaptım herhalde hamile olma şansım yok diyerek düşünüyordum en son yeter bi test yapayım stres yaptığım anlayım ki adet olurum dedim ve testte net baya şekilde pozitif çıkmıştı ben şok