Eminesude canım benimde oldu 9.hafta falandı sanırım ultrasonda bişe çıkmadı maşallah dedi doktor ama lekelenme oldugu için 3 tane pruluton iğne verdi vuruldum arka arkaya birde bir kutu progestan 100 mg hap içtim günde 3 tane geçti gitti ama 14.haftama kadar bişe ellemedim ayaklarımı uzattım yattım kalkmadım su bile doldurmadım hep dinlendim sola yattım vitaminli şeyler yedim bol su içtim çok şükür geçti gitti 15i bitiriyoruz korkma ama doktoruna danışmayı da ihmal etme ne olursa olsun biz bilemeyiz sadece sana yaşadıklarımızı anlatırız doktor en iyisini bilir ve hamilelikte leke ve kanama kesinlikle doktora gösterilmesi gereken bişeydir bence ne olur ne olmaz :) sağlıkla gelsin 🙏