Merhaba hanımlar bi haftadır falan her gün başım ağrıyor ve midem bulanıyor ikisi aynı anda oluyor bugün itibari ile tansiyonumu ölçmeye başladım sabah 14/6 çıktı ve kendimi çok iyi hissediyordum biraz önce ölçtüm kendimi kötü hissedince 11/6 çıktı tansiyonum normal olmasına rağmen kendimi kötü hissettim ama yüksek olunca çok iyiyim acaba benimle aynı sorunu yaşayan oldu mu haftaya kontrole gideceğim 15 hafta 1 günlük hamileyim