fadimepoyraz Evet canım, ben 33 haftalıkken hem idrarımda hem kanımda yoğun enfeksiyon vardı ve antibiyotik kullandım 15 gün şimdi 38 haftalık hamileyim ozamandan beri çok iyiyim ne tekrarladı nede kaşıntı falan kaldı. Bence muanne ol ve ilaç gerekiyorsa mutlaka al son haftalarda bebek tehlikeye girmesin..