Kızlar 32. Haftama giriyorum haftaiçi kontrolum var oksapar ve coraspin kullanıyorum önceliğim doğal doğum tabiki ama doktorum sürekli sezeryan üstünde duruyor coraspini bu hafta bırakacağız iğneyıde 36. Hafta diyor 37 ve 38 de doğum olmazsa sezeryana alırım dedi bende suni sancıyla deneyelım diyince bana dayanamazsın falan dedi daha geçen 2 tanıdıgım suni sancıyla doğum yaptı kolay değil ama sezeryan kdr sonradan acısı cıkıcak bısey değil yani sürekli sezeryanı empoze etmeye calısıyor başka doktorlada görüşmüştük daha önce normal yapabilirsiniz dedi