Sarikirmizi habibedogan ikisinide yaşadım normal doğum öneririm . Tabiki yine sizin kararınız zorunlu olmadıkça sezeryan olmayın derim
Black-34 habibedogan 17 yaşımda normal doğum yaptım şu an 25 yaşındayım kesinlikle normal doğum anlık acı ama hemen ayaklanma ve enerjik olma hissi mükemmel 🙏🤗
Black-34 Sarikirmizi Şu an 27 haftalık hamileyim aksilik olmazsa buda normal olsun isterim kesinlikle durumu bebeğe normal gelişiyle bırakın. Gerekmedikçe sezaryen olmayın derim.
Dilekcnkn Black-34 Kızzz seninle aynı yaştayız ve bende ilk doğumumu 17 yaşında yaptım ve 3. Gebeliğim😂