Bilgesevgec Merhaba arkadaşlar bıraz klışe bı cümle olacak ama bende dıyordum kı doğum hıkayemı yazmak nasıp olacak mı.. Hep bı heycanla okudum burdaki hıkayelerı ve oğluma kavuşacagım günü hayal ederdım. Gelelim doğum hıkayeme.. İlk hamılelıgım düşükle sonuçlanmıştı 15 haftalık suyum gelmışti daha sonrada sunı sancı verılerek 17 18 saat sancı cektım.. Daha sonra bebegımın küçük olduğu için vucudu tam çıkmadı kafası içerde kaldı ıcıme agırlık baglayıp balon gıbı bısey şişirdıler o kadar agrı verıcıydıkı anlatamam daha sonra çıktı tam rahatladım derken eşi içerde kaldı bırde demır cubuklarla canlı canlı onu aldılar bunu anlatmamın sebebı o kadar canım yanıp korkmuştum kı hamıle kalsam normal hayatta yapmam dememdı .. Herneyse kötü günler gerıde kaldı 4 ay testler felan derken doktor artık demeye bilirsinız dedıgı ay hemen hamıle kaldım çok şükür 🙏 zorlu bı sürectı pskolojık olarak korkuyorum her agrım olduğunda kanamam olacak mı ya suyum gelırse en azından 30.haftayı görebılsem dıyordum.. Çatı muaynemde zor gecınce sezeryan ıstıyorum dedım.. 39+2 de 19 temmuz günü.. 💙 10 31 de oğluma kavuştum.. Spınal sezeryan oldum.. Belden vurulan iğne çok kolaydı hıc can yakmıyor zaten iğne vuruldu 5 dk sonra oğlum ağlama sesı yanıma getirdiler aglıyodu optım kokladım sustu.. Allahım dedım ne kadar güzel kokusu kendısı bınleece şükür bı sefer bastırma hıssettım o kadar. Ama sonrası benım acı eşiği m düşük o kadar zor kı sonrası allahım bınpışman oldum keşke normal denesydım dedım ya dedım herkeste aynı olmuyor yada insanlar agrısı sızısı gecınce yazDıkları ıcın kolay oldu dıyolar benım çok zordu resmen 5 gün boyunca agladım sütüm geldi hemn ama ğöğüs ucum çok hassastı çok zor oldu yenı yenı alıstım canım yanıyor ama bı emzırıyorum bı sagıp bıberonla yoksa sagmasaydım sağ göğsüm nerdeyse mastıt olcaktı.. Çok çok dıkkat edın tam 7 gün oldu ben hala yan yatamıyorum gaz agrım çok dıkış agrım oluyo bide oğluşum da kılo falan kaybetmedı kılosu aynı ama sarılık oldu hastahanede yatmadık ama bakalım dıkkat edıyoruz.. Onun dısın da tavsiye m eğer zorunlu degılse korkuyorum dıye kesınlıkle normalden vazgecmeyın.. Bide komık bşey anlatım hastahanede ebe bwbegın pıpısını yukarı doğru cevırerek bezleyın dedı tam 5 gün boyunca kıyafet yetiştiremedım ya devamlı yıka devamlı yıka büyük kıayftlerı gıydrdım az daha kendımınkılere sarcaktım devamlı üstüne işiyo salak gıbı doktora sordum doktor demezmı gerek yok asagıda durabılır sıkıntı olmaz dıye allahım 🤣🤣🤣 kaç gündür ezıyet cekıyordum 😀 bıraz uzun oldu ama hakkınızı helal edın kızlar ❤❤
MevaBera Bilgesevgec hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün diğer kaybınızın sebebi neydi enfeksiyon mu vardı
Bilgesevgec MevaBera amın Allah rqzı olsun en baştan beeı kanamam vardı 15 haftanın 4 haftası hastanede Gesmştr zaten.. Bebek saglıkmış vucıd öle attı
Kelebek29 Allah analı babalı büyütsün ama bugüne kadar okuduğum en kötü hikaye keşke 1 kaybım oldu diyip kesip atsaydınız konuyu bu kadar ayrıntı kaç gebeyi üzücek.. biz zaten şu hikayelerle ayakta duruyoruz... neyse yinede hayırlı olsun
Bilgesevgec Kelebek29 ywnı bende okudum burda o kadar üzücü seyler ama yınede sizin gıbı düşünenler varsa kusura bakmayın kımseyı üzmek istemem hanı sezeryan oldum pısman oldum deyınce insanlar önyargı konuşur dıye sebebını acıklamak ıstedım sadece.
ayveram Allah hayırlı uzun ömür versin, ebe niye öyle dedi ki, öyle olunca göbeğine çiş kaçıyor ve enfeksiyon riski artıyor bildiğim kadarıyla. 🤔