Haze0234 Ne de güzel tevafuk olmuş🥰 bakalım doğum tarihleri de aynı olacak mı☺️ Amin amin, sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah🤲
Kızıma iki çift 5li hastane çıkışı,ikişer tane uzun kollu zıbın ve alt patikli pijama,5 adet ağız mendili,2 adet çorap,15 adet bebek bezi,3 adet alt açma örtüsü
Birer adet nohut ve müslin battaniye
Son olarakta pişik kremi ekledim
Kendim için ise iki çift pijama takımı,iç çamaşır,emzirme sütyeni,çorap,terlik,havlu,göğüs ucu kremi,göğüs ucu pedi lohusa pedi ve süt sağma makinesini ekledim
Eşime de bir takım pijama terlik ve havlu koydum
Yiyecek faslında ise hurma,kuru incir,kuru dut ve kayısı hoşafı da yine götüreceklerim arasında 🤗
Bu eklediklerimin yeterli olacağını düşünüyorum,şehirdeyiz nihayetinde ihtiyaç olunduğu halde gider alınır ☺️
Siz neler koydunuz peki?
Bir de ben mama konusunda çok kararsızım,hastane ile de henüz görüşmedim mama verip vermedikleri konusunda;sizce bebek maması da alıp koymalı mıyım?🤔