Arkadaşlar adetim 7 gün gecikti dün test yaptım akşam 8 gibi ve negatifti. Adetten 6 gün önce ve adetten 1 gün önce ilişki oldu. Bat. 1 ekimdi. Sorum şu siz ilişkiden kaç gün sonra test yaptınız ve pozitif sonuç aldınız? Bir de akıntısı olmadan hamile olduğunu öğrenen var mı ya da ne zaman başladı(Programa göre bugün 1+6 haftalık görünüyor)
Belirti olarak bir kaç gündür göğüslerimde şişlik var dokununca acıyor. Başım 2 gündür ağrıyor. 2 gündür karnımda şişkinlik var. bugün karnıma ve sağ kasığıma ara ara kramp giriyor. Koku hassasiyetim oldu gece mide bulantısı ile uyandım sabahta devam etti hafif bi şekilde. Alnımda ve koynumda sivilceler çıktı Bir de boynum çok ağrıyor. Ama test yapmadım 2-3gün daha beklemeyi düşünüyorum.