Nutellaaaa https://resimyukle.io/g/328bTJHr2j kizlar hem kanda hem idrarda referans dışı değerler var anlayan bakabilir mi .doktora gitme şansım şuan hiç yok
Zeyneb12 Nutellaaaa Nutellaaaa wbc enfeksiyon demek hafif bir enfeksiyon var benimde bu değere yakın çıkmıştı doktorum 17 ye kadar sorun yok demişti. Ama siz bıl bol su için meyve yiyin beslenmeye dikkat edin
Ilayda1 Bende 3-4 litre içerim bende de var. Hamilelerin çoğunda oluyor zaten kafana takacağın kadar yüksek değil canım
Eduedu Canım gebeliğimin başında idrarda bana da idrar yolu enfeksiyonu geçiriyosun dedi idrar kültürü istedi temiz çıktı akıntı idrara bulaşınca yanlış sonuç verebiliyomuş
Nutellaaaa Eduedu hiç sanmıyorum yanlis olcagini yanmam vs yok ama tuvaletten çıkamıyorum belirti vermedi pek
Happyfoods Benimde az önce beyaz böyle bir akıntı gelmiş ama çok katı bir şekilde ne olduğunu bilen var mı 5 haftalık hamileyim
Ilayda1 Happyfoods eğer kaşıntı idrar yaparken yanma yada batma hissi olmuyorsa ve kokusuzsa genelde hormonlar yükseldiği için oluyor. Ama koku varsa test yaptırman gerekebilir canım her ihtimale karşı ☺️
Ilayda1 Happyfoods kahverengimsi renkli akıntılar tehlikelidir genelde canım. İçinin rahat etmesi için doktorundan idrar testi isteyebilirsin