Nazzzzmavi Kızlar ben son çare daha detaylı bakarlar diye düşündüğüm bu merkezlere gitmeye karar verdim daha önce giden var mı fikir almak istiyorum
Kumsal0920 Nazzzzmavi bulunduğunuz yerde üniversite hastanesi varsa oraya gidin derim devlet hastanesi pişmanlıktır
Powergirls Nazzzzmavi eğitim arastirma hastanelerinde inferlite var ordan herseyine baktir esinde test veriyor ikinizin herseyin bakıyorlar dosya yapıp ben gittim ama memnun kalmadım özele geçtim
Nazzzzmavi Kumsal0920 evet var ama kadın doğuma gidip çocuğum olmuyo dediğimde beni kısırlık merkezine gonderiyo direkt orda da öyle okur mu