Sevdayilmaz Ben biontech oldum.Bana yan etki olmadı sadece kolum biraz ağırlaştı oda eskiden okulda olurduk ya asi kolumuz acirdi aynı öyle.valla şu asi karşıtlarına inanma yok kısır yapar yok düşük olur yok bebek sakat doğar Allah’ın izniyle hicbisey olmaz bebeğin antikorlu doğar doğduktan sonra acaba hastalık kaparmi edermi diye dusunmezsin.sonucta bebeğinde doğunca bir sürü aşısı var onlarida yaptiricaksin.