DogaCanan illa sürecek diye kendinizi şartlamayın lütfen. Ben 15+3üm. 6.hafta, 8.hafta, 10.hafta olmak üzere 3 kere oldu maşallah diyeyim. Yani aman kusacak mıyım, eyvah bu dokunur mu diye psikolojiye girmeyin☺️ ki ben hamilelik öncesi ekmeği dahi koklayan, herşeyden tiksinebilen biriydim.
Sadece aç kalmamaya özen gösterin. Benim hala açlık oluşunca bulanır. Anlıyorum öyle acıktığımı. Hemen 4 5 tuzlu çubuk kraker yiyorum bastırıyor yemek yiyene kadar