Yamacin-Annesi Allahneverdiysee kontrole oraya gidiyorum memnunum ama doğumu bilmiyorum gerçi doğum yapanlarda memnun diye duydum hep
minikane21 Allahneverdiysee benim durumum riskli idi zeynep kamile sevk ettiler 19.haftada bebek kanala inmişti. cok ilgilendiler benimle hatta doktor gelip teselli etti. şükür bebeğim doğmadı engellediler. şimdi iyiyiz 29 haftaligiz yakın olsam kesin orda dogim yapardım ama gebzede oturuyorum
Avciii Allahneverdiysee Erbil çakar gidiyorum doktordan çok memenum ama orda doğum yapacağım kesin değil. 27+3
Yamacin-Annesi Allahneverdiysee burda bi arkadaş vardı geçen sene doğum yapmış orda çok memnundu ama bilmiyorum tabi
Eduedu Allahneverdiysee canım iki yıl oluyor hangi doktor bilmiyorum normal de özelde yapıcaktı ama ikiz gebelik ve riskli olduğu için zeynep kamile yönlendirdiler sezeryan oldu hatta ameliyat hemşiresi uyandırırken güzel anne hadi kalk diye uyandırmış eskisi gibi değil zeynep kamil
NesrinH Bende oraya komtrollere gıdıyorum bakalım dogumuda orda yapmayı dusunuyorum ama nasıp gıdıp gelıp gozlemlıyorum doguma alıyorlar gordum orda ama yanında kımseyı almıyolar zamanla ne olur Allah kerım🤲🏻😥
NesrinH Allahneverdiysee Orda bır kac kısıyı aldılar ama yanlarında kımse almadılar dogumdan sonra brlkı cagıryorlardır hıc bılmıyorum ama muayneye oraya gıdyorum tam tesekjullu herseyı arastırıyılar ama herseye de kızıyorlar bı kelam ettırmıyolar 5 aydır oraya gıdıyorum ıkı kelam etmedım malesef ettırmıyolar 😥