Kendimde şöyle bir hedef koydum her doktor kontrolü öncesinde tartılacağım ya aynı kiloda olmayı ya da 1-2 kilo almayı hedefliyorum ilerleyen zamanları da gö önüne alarak. Şimdi asıl sorun şu zaten kilolu hamile kaldım güncel kilom 83.4 3 hafta sonra kalp atışı içim gideceğim. Daha başındayım yani hamileliğin 79 a falan inebilir miyim acaba bu 3 hafta içinde ?