Esesli
29+5 de gaz sancısı sandığım ama 7-8 saat geçmeyen Ağrı ile acile gittim. Ebe kontrol etti açıklığım yoktu. Nst ye aldırlar sancım çıktı. Doktor hafif sancın var progestsan vereceğim ama vajinal kullan dedi. Günde üç kere yazmış. Kendi doktorumu aradım ilişki yasak ilacı kullan şikayetler devam ederse 32.haftayı beklemeden kontrole gel dedi. Bugün 30+1 ama hala günde 1-2 kere kasılmam oluyor. Yani karnım sertleşiyor kızım bir yerde toplanıp kalıyor. İlacı kullandığım halde böyle olması normal mi doktora gitmeli miyim ?