yaseminky Kizlar 30+5de gittim basi asagida demisti bugün 33haftaligim simdi basi yukarida , yeri var döner dedi doktor ama yinede size sormak istedm böyle bisey basina gelen var mi normalmi ?
yaseminky sessiz_oyuncu Ilk dogumum normal di ikinciyide normal istiyorum Allah nasip eder döner benimkide insallah 🤲🏻
sessiz_oyuncu yaseminky döner canım bende dönmez zannediyordum ama bi gittim dönmüş nasıl döndü anlamadım bile 😇