Seross10 Hanımlar 24+3üm bugün 75 gr şeker yüklemesi yaptırdım doktorum ameliyata girince öğleden sonra gösteremedim bakabilir misiniz. Açlıkta alındı ama onu göremedim tahliller arasında. Rutin kan idrarda yaptı yanında. https://www.hizliresim.com/ee7ybhu bu sudan sonraki 1 ve 2. Saat kanları
kucukhobby-11 Seross10 merhaba benimde bugün şeker yükleme testim vardı değerlerimiz yakın çıkmış benim doktor her şey yolunda dedi 💜
kucukhobby-11 Seross10 ![[url=https://www.hizliresim.com/lj6vca1][img]https://i.hizliresim.com/lj6vca1.jpeg[/img][/url]](https://) bu da sonuçlar
Seross10 kucukhobby-11 E nabız uygulamasından baktım 1 ve 2 saat gözüküyor açlık gözükmüyor ne yazıkki bakmadılar mı ne o değere kanda