Merhaba kızlar bugün doktora gittim ve bebeğimin boynuna kordon dolanmış dedi 20 haftalığım dedim birşey olurmu kadın doğum doktoruna sor dedi detaylı ultrasona gittiğim doktor bu. Sonra bebeğin sağ böbreğinde büyüme var gibi dedi. Raporum bugün 4 te çıkacak ve ben çok kötü oldum sormadan duramam sizin basınıza böyle bir durum geldi mi? Daha 1 hata önce normal kontrolüm vardı doktor herşey yolunda sıkıntı yok demişti şimdi ne olur daha 20 haftalığım kordon dolanması için erken değilmi basına bişi gelir diye çok korkuyorum böyle bir durum yasayan varmı