Kızlar büyük ihtimalle artık bebek hareketlerini hissediyorum. Aslında 16. Haftamda hissediyormuşum ama onun bebek hareketi olduğundan emin değildim. Bu haftalarda sürekli bir hareket mevzu bahis değil bazen gün boyu bazen iki üç gün arayla hissetmediğim oluyor randevumu da az kaldı doktoruma da soramıyorum. Gidince soracağım sizler ne sıklıkla hissediyorsunuz? Bir de genelde gece 3-4 sularında uyanıyorum genelde o saatlerde daha çok hissediyorum.