Zahideuynk ben 10 gun once epidural oldum ve acayip rahat gecti sadece ilk 3 4 gun agri oldu oda normal ztn epiduralde agri oldu anda omurgaya bagli hortumdan ilac veriolar ve acayip rahat oluyor ben sezeryandan sonra akşamına rahatim kacinca agri kesici yaptirdim bikere onun disinda yaptirmadim biraz yurumekde zorluk oluyor esinin yardimiyla yurursun bas agrisi olmuyor spinalde bas agrisi daha cok oluyor die anestezi uzmani epidural yapdi cok rahatti. Tabi tavsiye ederim herseyin zorlugu var bol su ve yürüyüş yapmak lazim umarim sizinkide rahat gecer