Ogretmenim7 Bebek kanala inerse sezaryenle alınma şansı kalmıyor mu acaba? Ben sezaryen istiyorum ama ya kanala inerse annelerim
Meleklerimmm3 Ogretmenim7 kanala inmesinden ziyade ilerlemesi lazım kanalda da olsa ilerlemeyimce açıklık falan sezeryan olunuyor yine
Meleklerimmm3 Ogretmenim7 mesela ikinci sezeryanını olcak bir arkadaşımız vardı bebek 8 ayda kanala inmişti Burda yazdı doktoru 36 gibi sezeryana alacağını söylemişti bende ikinci sezeryanımı olcam inşallah sağ salim kavuşuruz 🙏🙏
Ogretmenim7 Meleklerimmm3 Anladım canım insallah ters bisey olmaz.Allah sizide sağ salim kavustursun ınsallah