Kızlar yumurtlamamın 15. Günü
brnim adet düzensizliğim olduğu için duphaston ilacı kullanıyorum 1 ekimde bitti normalde bittkten sonra 10 gün içerisinde regl olmak gerekirmiş
genel olarak 5. Gün olunuyormuş bugün benim 7. Günüm
regl döngüme göre de 6 ekimde regl olmam gerekiyordu
arada bi göz kararması yaşadım sırt bel ve kasık ağrım oluyor ve kremsı yapıda biraz yapış yapış akıntım var bu aralar fazlalaştı
bu tarz bişey yaşayan oldu mu?
erken gebelik testi yapsam çıkar mı acaba
ha bide 4 ekimde kan vermisştim negatif çıkmıştı
Şimdi yükselmişmidir acaba???