eso14 Tubi0505 ayyy bence hamilesin benim testimde böyleydi❣️❣️ Bende 3 gün önceden yapmıştım. Hayırlı olsun canım kan ver ❣️
Omay0707 Tubi0505 yaa var gibi yine de kan vermekte fayda var adet günümz aynı yumurtlamadan. Kaç gün geçti canım
muge1661 Kaset testte normalde adetten önce çıkmayabiliyor, senin kesinlikle var canım baya belirgin çiZGİN, hemen kan testi yap hayırlı olsun şimdiden😊🤲🏻
Bluesky01 Tubi0505 Var ama testi tekrarlamanı öneririm aklında soru işareti kalmasın teste bakınca 3 çizgi görüyorum ben
Beybisininannesi Tubi0505 erken gebelik testine gerek yok zaten Elindeki kaset test algılamış zaten Kan verirsen düşükte olsa bi beta görceksin zaten muhtemelen 🥰
Miniklimonum Tubi0505 aaa benimde böyleydi çok aşırı silik oldugu için ilk beta 38 çıktı sonra fırladı 2 kat 2 kat 🙏 güzel haberler alırsın inşallah 🙏
Tubi0505 Mizgin2020 kuzum bugün toz pembe bir kanama oldu ama devamı gelmedi yarın randevu aldım doktora telefonum bozuldu ondan giremedim