melekkizim_00 bence bir başka doktora daha görünün ya da durumuz varsa perinetolojiye gidin benim ilk kızımda da kalbi delik filan demişlerdi yok çift cinsiyeti filan demişlerdi perinetolojiye gittim özel hastanede o böyle bir şeyin olmadığını söyledi kızı. Şuan 6 yasinda ve gayet sağlıklı