Yagizmoms Kızlar 6+3 haftalık hamileyim bugün doktora gittim keseyi ve bebeği gördü ama kalp atışını duyamadi aranızda böyle birşey yaşayan var mı biraz korktum açıkçası
BMelek Yagizmoms ben 5. Haftada gittim kese gozuktu 15 gun sonra gel dedi 7 haftalikken cagirdi yani dun gittim duydum 6. Haftada duyulmayabilir 7 haftaya girdiginizde gidin haftaya 7-8 haftalikken duyulur yani bazi kisilerde nadir 6. Haftada duyuyor stres yapmayin
gurbetcikizii Yagizmoms 7 de bile duymayip 8-9 da duyan var merak etme canim 1-2 haftaya kadar duyarsin kalp atışını inshallah 🥰