Burcunuz Kızlar sabah belli kasık ağrım çok fazlalasti acile geldik 3cm dediler eve gönderdiler sancilarin sklasimca suyun glince gel dediler acilmam için nqpmwm lazım bana tavsiyesi olan varmı kasık ağrım çok fazla ama doğum sancısı deil dediler
Ayssunn Burcunuz arkadaşım aynı şekilde eve gönderdiler akşama doğurdu belki sizin de öyle olur duşa falan girin
Egemenim64 Burcunuz Bol bol merdiven çık squat yap sıcak duşa gir göğsüne masaj yap göğüs uyarıyo canım İnşallah kolay bi doğumun olur 😊😊
Defnemom Burcunuz kesinlikle yürüyüş ve sıcak duş ben gittiğimde sancim var açılmam yoktu 1 saat yürüdüm resmen bide sıcak duşa girdim 5 cm açılmaya yatış yapıldı hemen doğum yaptım