Kızlar 3 gün kayın validen hastaydı. Tansiyonu yükseliyordu ve midesi köyüydü. Ona baktım. Çok yaklaşmadım. Ellerimi sürekli yıkadım. Tatile yanına geldik. Gelen giden oldu ama hiç kimseye yaklaşmadım. 2 gündür bende kırıklık vardı. Bugün daha kötüyüm her yerim ağrıyor. Hafif kuru öksürüğüm var. Ara ara boğazım yanıyor. Sanki biri beni dövmüş gibi. Böyle olup sonra covit olan var mı?