Hamileliğimin artık sonlanacağını anladığım andan itibaren form da çok araştırdım. Fakat ilaç ile ilgili düşükte 2-3 kişinin yazsını buldum. Belki birileri yine araştırırsa ben onlara ışık olayım diye anlatmak istiyorum. 10+4 de artık hamileliğim boş gebelik olduğu kesinleşti. Öncedende kesindi ama beklemek istediler yinede doktorlar. Bana 3 seçenek sundular. Ya kendi kendine düşmesini bekleyecektim ya ilaç ile düşük yada kürtaj. Ben burda sordum ve herkes kürtaj dedi bende doktora kürtaj dedim. Ama keseye baktı hiç bozulmadığını söyledi. Ve eğer kürtaj yaparsam sonra hamile kalman zorlaşır dedi. Öyle deyince tamam ilaç dedim. Ve gözünün önünde bir tane anti progestron hormonu içirdi. Artık vücuda bu gebeliği sonlandır diye uyarı vermek gibi. Ve iki gün sonra içilmesi için dil altı düşük ilacını verdi. Yaklaşık 1.5 gün sonra gece kanamam başladı. İlk başta adet ağrısı gibiydi. Burda birisinden okumuştum. Bir nevi doğum ve sancı geldikçe ıkının diye. Çok işe yaradı. Her sancı geldiğinde ıkındım. Ikındıkça pıhtılar düşmeye başladı ama sabah ağrılar şiddetini artırmaya başladı sanırım artık kan kaybım fazla olduğu için ve vücudum tüm gece yorulduğu için ağrıları daha fazla hissettim. Ve ikinci hap zamanıydı. Dilimin altına koydum onuda. Sonra baktım artık dayanamıcam sanırım ağrı kesici aldım. Ve o bir saate etki etti. Uyuyakalmışım. Bu süre zarfında gece boyu pedlerden belki on defa değiştirdim. Her tuvalete gittiğimde de ıkınarak bir sürü pıhtı attım. Ağrı aslında dediğim gibi asla dayanılmayacak gibi değildi. Adet ağrısı en zirveye ulaştığında da adetten sadece azıcık fazlaydı. Şuan ara ara ağrım oluyor. Ağrı gelince biliyorum ki pıhtıda geliyor ve rahatlıyorum. Salı randevum var ama yine olsa yine ilaçla düşürürdüm sanırım. Kürtaj, genel anestezi bunlar hep bana korkunç geliyordu. Belki o on dakika bu iki gün ama rahmim daha az yoruldu. Ki inşallah herşey temizlenmiştir. Bu sayede doktorum bir adet gördükten sonra istediğin zaman hamile kalabilirsin dedi. Bu yazıyı okuyan birileri varsa belli ki hamileliğin yolunda değil o yüzden buradasın. Ama unutma yalnız değilsin. Bende yaşadım diğer bir sürü yaşayan kadın gibi! Geçecek öyle güzel geçecek gibi ellerimiz kucağımız öyle güzel dolacakki bu günleri hatırlamayacağız bile… ben inanıyorum, sende inan ve dua et bana ve isteyen herkese…