leylo29 Kizlar 2 gündür karin agrim var sizce normal mi krap gibi ama aralikli karin agrisi sadece ama canim aciyor acile gitsem mi bilemedim 18+3hafatlik
merveayaz leylo29 belki usutmus olabilirsin cnm bnde1 haftadan beri ayniyim geceleri uyurkende oluyomu
Serrammm Bence git en azından tahlillerin yapılır idrar yolu enf olabilir bende de aynı şikayetler vardı bol su içtim geçti.geçmiş olsun
leylo29 Serrammm carsamba gunu gittim cnm herseyim temiz 1 gunde ne olbilir anlamadim ki ins yarin gecer gecmezsse giderim yarin tsk ederim
merveayaz leylo29 ayni durumdayiz o zmn cnm cok berbat ypio insani umarim gecer ikimizde Allah sifa versin insallah