Merhaba kızlar iki hafta önce doğum yaptım bebegım kuvezde halen onumuzdekı hafta içi çıkma ihtimali var şükür 🙏🏻 benım çok sütüm yok çok çok az 3 defa sağıyorum 20 ml çıkarsa çıkıyor onun için mama verılıyorlar bende mama verecegım mecburen sımdı orda hipp kullanıyorlar bende duydum ki aptamıl en iyi mama anne sütüne yakın diye sizce aynı mamadan mı devam etmelıyım yoksa aptamil ile degıstırmelı miyim ? Onada alıştı sımdı aslında ama bılemıyorum anneler hangı mamadan memnunsunuz ? Hipp mi? Aptamil mi?