Ben doula ile görüştüm bu konuyu ve almamı tavsiye etti. Spectra marka önerdi. Medela kadar iyi ve muadili dedi. Philips e o kadar para vermene gerek yok dedi. Ancak ben maddi durumumda el verdiği için philips avent aldım. Ebebekte indirimdeydi. Çalışan bir anneyim. Mutlaka ihtiyacım olacaktır. Birde ilk günler mastit olmaması için sağmak gerekiyormuş. Manueller biraz yetersiz kalıyormuş.