sinas Canlarrr 29. Haftadan beri kullanıyorum şu an 33 haftalık olduk. Kasılmalarım başladığı için ilaç kullanmaya başladım
Sulegorkemakyol Canlarrr 31 hafta başladım erken doğum riskinden dolayı tabi yanında kullandığım başka ilaçlarımda var günde 3 defa bucuk yaşındaki kızımın hamileliğinde en başından sonuna kadar kullanmıştım kızımdada önce düşük tehlikesi sonrada erken doğum riskim vardo
Feriyecrin_annesi Canlarrr bir buçuk aydır içiyorum. Günde 2 tane sabah akşam. Erken doğum riskim var. Buna bağlı olarakta kasılmalarım ve ağrım oluyor. Bunun için kullanıyorum
Eminedvlc12 Ben kullandım 2 ay 28. Haftada doğumum başladı hastanede yattım durdurdular erken doğum yapmamam için kullandım hastanede günde 4 tane çıktıktan sonra 36. Haftamda kadar günde 2 tane kullandım kestiler kullanmayı şu an 37 haftaligim